Wojna w kosmosie. Przewrót w geopolityce Bartosiak Chorzów

Wojna w Kosmosie. Przewrót w Geopolityce Autor: Jacek Bartosiak EAN: 9788366814172 Typ publikacji: książka Strony: 448 Seria: Artists Monographs SID: 3206565 Wojna w Kosmosie. Przewrót w Geopolityce Oto nasza opowieść o wojnie i pokoju - na Ziemi i w Kosmosie.- Nieujarzmiona natura człowieka- …

od 66,70 Najbliżej: 0,2 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Wojna w Kosmosie. Przewrót w Geopolityce Autor: Jacek Bartosiak EAN: 9788366814172 Typ publikacji: książka Strony: 448 Seria: Artists Monographs SID: 3206565 Wojna w Kosmosie. Przewrót w Geopolityce Oto nasza opowieść o wojnie i pokoju - na Ziemi i w Kosmosie.- Nieujarzmiona natura człowieka- Innowacyjne technologie i śmiałkowie kosmosu- Nowa kosmiczna gospodarka i postępująca rewolucja informacyjna- Wielkie strategie i wielkie mocarstwa- Rywalizacja Eurazji i Oceanu ŚwiatowegoJestem bardzo dumny z tej książki. Jest najważniejsza z tych, nad którymi dotąd pracowałem.Jacek BartosiakLudzkość wychodzi poza Ziemię. A za ludźmi - jak zawsze - podąża wojnaGeorge FriedmanLudzkość sięgnęła po raz pierwszy granic kosmosu bynajmniej nie dla chwały, ale by po prostu wygrać wojnę. Pierwsza rakieta, która opuściła ziemską atmosferę, nie była ani amerykańska ani sowiecka. Była nią niemiecka rakieta V-2.W czasach, gdy punktem ciężkości wojny są centra systemów dowodzenia i komunikacji, przestrzeń kosmiczna stała się miejscem kluczowym, umożliwiającym nowoczesną wojnę na Ziemi. Kogo tam nie ma, ten się nie liczy.Już dziś orbity Ziemi zamieniane są w rynek, gdzie zarabia się coraz większe pieniądze dzięki szybko postępującej rewolucji informacyjnej. Są tacy, co twierdzą, że informacja jest ropą naftową nowych czasów.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • George Friedman;Jacek Bartosiak
Wybrane wydawnictwa
  • Fronda
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 448
ISBN
  • 9788366814172

Opinie Wojna w kosmosie. Przewrót w geopolityce Bartosiak Chorzów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 3 opinie
  • lukasz jow1
    5
    Nowe technologie, które w ostatnich latach rozrosły się do niebotycznych rozmiarów wykorzystywane są w nowych gałęziach przemysłu, takich jak robotyka, sztuczna inteligencja, transport kosmiczny. Podbój kosmosu staje się coraz bardziej realnym zdarzeniem mimo, że na jego realizację musimy poczekać jeszcze wiele lat. Podróże w kosmos, transport ładunków w celu budowy stacji przeładunkowych to obecne cele realizowane głównie przez Stany Zjednoczone i Chiny. Epoka kosmiczna, która rozpoczęła się w XX wieku dotyczy głównie nowych metod transportu. W Stanach Zjednoczonych w ciągu ostatnich dwudziestu lat powstało wiele firm związanych z przemysłem kosmicznym. Ich celem jest pozyskiwanie surowców z przestrzeni kosmicznej, umieszczanie w kosmosie satelitów do przekazywania informacji jak również wyniesienie człowieka w kosmos przy nakładzie jak najmniejszych kosztów. Konkurencją dla przemysłu rakietowego w Stanach Zjednoczonych stały się w ostatnich dziesięcioleciach Chiny. Nowa potęga gospodarcza walczy o nowe strefy wpływów, nowe terytoria. Ziemia okazuje się już być niewystarczająca. Jej zasoby naturalne kurczą się w zastraszającym tempie. Jedyny ratunek to zajęcie nowych terenów. Kosmos i jego zasoby surowcowe idealnie wpisują się w obecne i przyszłe zapotrzebowanie największych potęg gospodarczych świata. Książkę „Wojna w kosmosie” można odczytać jako prognozę na najbliższe pięćdziesiąt lat. Nowy świat to kosmos, jego podbój: zakładanie kolonii, przemysł wydobywczy i nowe uwarunkowania logistyczne. Eleganckie wydanie. Książka w twardej oprawie.
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • t...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super książka o geopolityce
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • M...S
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    No cóż, przyszłość