Zdjęcie Dunlop Sport Maxx Gt 235/50R18 97V Mo Mfs Rof - Chorzów

Dunlop Sport Maxx Gt 235/50R18 97V Mo Mfs Rof Chorzów

4,39
37 opinii

Doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę Znakomita przyczepność na suchej nawierzchni Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów RUNONFLAT Technologia …

Ostatnia znana cena: 701,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę Znakomita przyczepność na suchej nawierzchni Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów RUNONFLAT Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h. WYSOKA STABILNOŚĆ PODCZAS SZYBKIEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty. PRECYZYJNE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA CECHY NAWIERZCHNI Technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które zapewniają dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia dokładność prowadzenia oraz ilość informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy. DOSKONAŁA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ TECHNOLOGII Opona Sport Maxx GT wyróżnia się doskonałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania. SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning. PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie; znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie. BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD) Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. OCHRANIACZ FELGI (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB) Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. RUNONFLAT Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania. SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. MIESZANKA KRZEMIONKOWA Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie; duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia. ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. NANOCZĄSTECZKI Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w efekcie doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.Zalety Doskonała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie. żródło:https://www.dunlop.eu

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Dunlop
Model
  • SP Sport Maxx GT
Klasa opony
  • Premium
Szerokość
  • 50
Profil
  • 50
Średnica
  • 18
Indeks nośności
  • 97
Indeks prędkości
  • V do 240 km/h
Opór toczenia
  • C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
  • B
Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • B
Hałas zewnętrzny [dB]
  • 70
Zastosowane technologie
  • Rant ochronny
  • Run flat
Homologacja
  • Mercedes-Benz MO
Rok produkcji
  • 2018
  • 2021
  • 2022
  • 2023
Model
  • SP Sport Maxx GT

Opinie Dunlop Sport Maxx Gt 235/50R18 97V Mo Mfs Rof

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,39 na podstawie 37 opinii