Zacznij programowanie w Go (EPUB) Chełm

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz pracować z typami i funkcjami, odkryjesz bardziej zaawansowane zagadnienia jak stan i współbieżność, …

od 71,50 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz pracować z typami i funkcjami, odkryjesz bardziej zaawansowane zagadnienia jak stan i współbieżność, po drodze rozwiązując ćwiczenia, które pomogą utrwalić to, czego się nauczyłeś. W książce poruszono następujące zagadnienia: programowanie imperatywne (pętle, rozgałęzienia, zmienne) typy (liczby rzeczywiste, liczby całkowite, duże liczby, konwersje typów) funkcje i metody tablice mądrości, wycinki, mapy stan i zachowanie programowanie współbieżne (współbieżność, stan, gorutyny). Książka jest przeznaczona dla osób zaznajomionych z programowaniem komputerowym oraz dla każdego, kto chce się go nauczyć. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Przedmowa Podziękowania Informacje o tej książce O autorach Część 0. PIERWSZE KROKI Lekcja 1. Na miejsca, gotów, start Część 1. PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE Lekcja 2. Prosty kalkulator Lekcja 3. Pętle i rozgałęzienia Lekcja 4. Zasięg zmiennych Lekcja 5. Podsumowanie bilet na Marsa Część 2. TYPY Lekcja 6. Liczby rzeczywiste Lekcja 7. Liczby całkowite Lekcja 8. Duże liczby Lekcja 9. Teksty w wielu językach Lekcja 10. Konwersje typów Lekcja 11. Podsumowanie szyfr Vigenre Część 3. CEGIEŁKI Lekcja 12. Funkcje Lekcja 13. Metody Lekcja 14. Funkcje jako wartości pierwszej klasy Lekcja 15. Podsumowanie tabele temperatur Część 4. KOLEKCJE Lekcja 16. Tablice mądrości Lekcja 17. Wycinki zaglądanie do tablic Lekcja 18. Większy kawał tortu Lekcja 19. Wszechstronne mapy Lekcja 20. Podsumowanie wycinek z życia Część 5. STAN I ZACHOWANIE Lekcja 21. Trochę struktury Lekcja 22. Go nie ma klasy Lekcja 23. Agregacja i przekierowywanie Lekcja 24. Interfejsy Lekcja 25. Podsumowanie rezerwat zwierząt marsjańskich Część 6. W GŁĄB SUŚLEJ NORY Lekcja 26. Wskaźniki Lekcja 27. Wiele hałasu o nil Lekcja 28. Błądzić jest rzeczą ludzką Lekcja 29. Podsumowanie zasady sudoku Część 7. PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE Lekcja 30. Gorutyny i współbieżność Lekcja 31. Współbieżność i stan Lekcja 32. Podsumowanie życie na Marsie Podsumowanie Dodatek Przypisy

Specyfikacja

Autor
  • Nathan Youngman, Roger Peppé
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Rok wydania
  • 2021
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Programowanie
Ilość stron
  • 362