Scrum w praktyce (EPUB) Chełm

Książka zachęca do wdrażania praktyk związanych ze Scrum również firmy nie-technologiczne. Scrum jest tajną bronią sukcesu takich firm jak Google, Facebook, Amazon i Apple. Firmy te przekształciły świat dzięki swojej niesamowicie szybkiej innowacji, skupieniu uwagi na klientach i praktykom ciągłego …

od 62,50 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Książka zachęca do wdrażania praktyk związanych ze Scrum również firmy nie-technologiczne. Scrum jest tajną bronią sukcesu takich firm jak Google, Facebook, Amazon i Apple. Firmy te przekształciły świat dzięki swojej niesamowicie szybkiej innowacji, skupieniu uwagi na klientach i praktykom ciągłego doskonalenia. Scrum Fieldbook opiera się na pięciu latach pracy w terenie z firmami takimi jak Toyota, 3M, Schlumberger i Autodesk. W Scrum Fieldbook, J.J. Sutherland zabiera liderów, menedżerów i pracowników głębiej w konkretne wyzwania i możliwości z jakimi Scrum Inc. stanął w pracy z dużymi, uznanymi firmami, takimi jak Toyota, 3M, Schlumberger i Autodesk. Pokazuje, jak proste ramy Scrum mogą być z powodzeniem stosowane w każdej sytuacji, w każdej branży, od producentów samochodów w USA i Europie, po organizacje non-profit w Afryce, od wykonawców remontów domów w Minnesocie po firmy zajmujące się poszukiwaniem gazu w Ameryce Południowej, od budowania myśliwców do poprawy sektora bankowego. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Rozdział pierwszy. Przed nami wybór Nowy sposób myślenia Co się stanie po tym, co nadejdzie Świat z klocków lego Nie jestem pewien, czy świat jest taki, jak sądzimy Prawo Moorea dla ludzi Przewodnik przetrwania Do zapamiętania Rejestr Rozdział drugi. Zmiana zdania może być tania Jak działa Scrum Prawdziwy świat wciąż się zmienia Idź na całość albo daj sobie spokój Zmiana zawsze coś zmienia Do zapamiętania Rejestr Rozdział trzeci. Dlaczego nie możemy decydować Opóźnienia decyzji Mierzmy swoje spotkania Decydowanie, które decyzje podjąć Nie mogę tu pracować Na krawędzi chaosu Lepsze jest wrogiem dobrego Chaos. Niepewność. Działanie Nie daj się zwieść cieniom Do zapamiętania Rejestr Rozdział czwarty. Jesteśmy zajęci czy coś robimy Fakty potrafią być uparte Przestań zaczynać, zacznij kończyć Wyniki a rezultaty Definicja terminu zrobione i charakter architektury Naprawa Waga mówienia nie Nie bądź zajęty, wykonuj pracę Do zapamiętania Rejestr Rozdział piąty. Jeśli ludzie i miejsca wydają się zwariowane, tak zwykle jest Zrujnowany pałac umysłu Szaleństwo szaleństwa Nikt nie chce dla nas pracować Oświecenie podczas burz Zasady powinny walczyć o ich życie Rzeczy, które wydają się szalone, zwykle takie są Dlaczego okres burz nie może trwać przez cały czas? Głos osądu Głos cynizmu Głos strachu Ludzie stanowią połączenie Do zapamiętania Rejestr Rozdział szósty. Struktura jest kulturą Ograniczenia ludzkie Kierowanie staje się przywództwem Lider musi przede wszystkim prowadzić Nieszczęsna osobliwość ludzkiej psychiki Wartości metody Scrum Zaangażowanie Skupienie na celu Otwartość Szacunek Odwaga Ceńmy wartości Minimalna realna biurokracja Innowacje sposobu działania Wielkiej mocy towarzyszy wielka odpowiedzialność Scrum masterzy Właściciele produktu Członkowie zespołu Liderzy Bunt i opór Zmieniamy kulturę, przesuwamy granice Do zapamiętania Rejestr Rozdział siódmy. Zrobić to dobrze Zespoły, które kończą wcześniej, szybciej przyśpieszają Możemy mieć dane bez informacji, ale nie możemy mieć informacji bez danych Uderzony przez kaczkę, kolejne zdarzenie Stabilne zespoły Wczorajsza pogoda Rój Bufor przerwań Dobre gospodarowanie Procedura awaryjna Kroki procedury awaryjnej (Wykonaj tylko to, co konieczne) Scrumowanie Scruma Miara szczęścia Działanie zgodne z intencjami Do zapamiętania Rejestr Rozdział ósmy. Czego nie robić Co robią liderzy Nie zatrzymujmy się w pół drogi To nie dla mnie, to dla nich Dług organizacyjny Za bardzo nie odchudzaj Idziemy drogą podpowiadaną przez narzędzia Liczy się to, jak to robimy Kult towarów (kargizm) w Scrumie Scruma nie można robić la carte Nie podzlecajmy kompetencji Rozmywanie przeszkód Skupmy się na tym, co działa Żyjemy lub giniemy przez właścicieli produktu Trzeba wiedzieć, co ma się zdarzyć, a co nie Danym nie zależy na naszej opinii Do zapamiętania Rejestr Rozdział dziewiąty. Przedsiębiorstwo renesansowe Narodziny cichego giganta Radzenie sobie ze złożonością wzrostu Naprawa naprawy Inny sposób myślenia Przeżyć zmiany Scrum@Scale Początek renesansu Cykl Scrum mastera Zespół wykonawczy Cykl właściciela produktu Sztuka możliwości Do zapamiętania Rejestr Rozdział dziesiąty. Taki mógłby być świat Wydedukowany schemat Lepszy świat Mnożyć miłość, dzieląc się nią Do zapamiętania Rejestr Podziękowania Przypisy O Autorze Przypisy dolne

Specyfikacja

Autor
  • J.j. Sutherland
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Rok wydania
  • 2020
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 320
Dystrybucja
  • None